۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

نامه آيت الله العظمي بهجت(ره) به مقام معظم رهبري

💠نامه آيت الله العظمي بهجت(ره) به مقام معظم رهبري

⏪حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی آقا تهرانی:

امام(ره) به حضرت آيت الله خامنه‌اي فرموده‌ بودند كه از آقاي بهجت استفاده كنيد. ايشان هم نامه‌اي مي‌نويسند و به حاج آقا مصباح مي‌دهند كه اين را شما لطف كنيد و به‌ آقاي بهجت بدهيد. البته آن طور كه من اطلاع دارم، حاج آقا براي ثبت اين مكاتبات حساس شرط مي‌گذارند كه من به شرطي نامه رساني مي‌كنم كه نامه را ببينم و نسخه‌اي هم كپي كنم و نگه دارم. حضرت آقا هم به دليل علاقه خاصي كه به آيت الله مصباح داشتند، قبول مي‌كنند.

ظاهرا حضرت آقا تقاضاي دستورالعمل داشتند كه آيت الله مصباح مي‌آوردند و آيت الله بهجت هم در پاسخ در مواقعي خودشان مي‌نوشتند و در مواقعي هم به حاج آقا مي‌فرمودند كه اين موارد را بنويسيد و به ايشان تحويل بدهيد... تا اين‌كه امام از دنيا رفتند، يادم هست ما مشهد بوديم كه حاج آقا مصباح براي بيعت با آقا به تهران آمده بودند و از آن‌جا هم به مشهد آمدند. 

ما خدمت‌شان رسيديم و از اوضاع پرسيديم. حاج آقا فرمودند كه براي بيعت خدمت آقا رفته بودم ولي خدا را شكر دست خالي نرفتم، چون آيت الله بهجت يك نامه چهار صفحه‌اي براي حضرت آقا كه تازه رهبر شده بودند، نوشتند. شروع نامه هم اين بود كه بنده انتصاب حضرتعالي را به سمت مقام ولايت و رهبري تبريك عرض مي‌كنم....

بعد آقا به آيت الله مصباح فرموده بودند كه تا حالا خيلي‌ها از مردم و مسؤولين با من بيعت كردند ولي هيچ كدام دلم را آرام نكرد كه من در اين جايگاه بايد باشم يا نه؛ الا اين نامه خيالم را راحت كرد. چون مي‌دانم ايشان اصلا بر مبنايي كه ديگران ممكن است بنويسند و حرف بزنند، نمي‌نويسند و صحبت نمي‌كنند.
کانال ایت الله مصباح
@basijtv 🇮🇷پایگاه بسیج تلگرام

تصویر:
http://ift.tt/1O5NzJI



فرستاده شده از LG-D320ِ من با Tapatalk


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/26GwBNI

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: