۱۳۹۵ خرداد ۸, شنبه

تاثیر خواندن یت نخواندن نماز بر روی حاجات و آرزوهای ما؟؟؟!!!!!!!

با سلام...
سوالی بدجوری ذهنم رو درگیر خودش کرده و از دوستان تقاضا دارم در صورت امکان بنده رو راهنمایی کنن
اینجا ذکر شده دعای شخص بی نماز برآورده میشود
چرا دعای بی نماز ها مستجاب می شود؟
از طرفی بارها این رو شنیدم که گفتن دعای شخص بی نماز قبول نمیشه
اینجا یه سردرگمی برای امثال من پیش میاد!
بنده مدتهاست نماز نمیخونم البته قبلا میخوندم، دلیل خاصی هم نداره شاید بی حوصلگی و تنبلی مهمترین عاملش باشه
اما پدر و مادرم مرتب نماز میخونن و مسجد میرن و حتی نماز صبح هم اول وقت میخونن اما هر حاجتی داشتن برآورده نشده با وجود دعاهایی که شبانه روز انجام میدن
حاجتهاشونم همه خیره مثلا ازدواج کردن و سر و سامان گرفتن فرزندان و حل مشکلات زندگی اما اوضاع فرقی نمیکنه که هیچ گاهی اوقات مشکلات جدیدی هم به زندگیمون اضافه میشه
من هم دعا زیاد میکنم اما قبول نمیشه البته همونطور که گفتم نماز نمیخونم اما بهش اعتقاد دارم
قصد کرده بودم اگه یکی از حاجتهای پدر و مادر براورده بشه نماز خوندن رو شروع کنم اما الان خیلی ناامیدم و احساس میکنم خواندن و نخواندن نماز تاثیری در اجابت دعا نداره
حال چه کنم؟
با تشکر...


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1TMRt2e

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: