۱۳۹۴ دی ۳, پنجشنبه

هوا اصلا آلوده نیست، هرکسی می گوید غرض سیاسی دارد!

سخنان کنایه آمیز هیئت رئیسه مجلس به رئیس سازمان محیط زیست:

هوا اصلا آلوده نیست، هرکسی می گوید غرض سیاسی دارد!




عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نباید علیه معصومه ابتکار حرفی زد تا آرامشش بهم بریزد، افزود: وظیفه سازمان محیط زیست حمایت از گربه سانان است نه انسانها در مقابل آلودگی هو و ریزگردها.




سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با بیان اینکه نمایندگان مجلس کاملا از عملکرد معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست رضایت دارند و هیچ انتقادی به وی در مجلس مطرح نیست، گفت: هر کس به خانم ابتکار انتقاد کند، می خواهد آرامش وی را بهم بزند و مانع حجم زیاد کار وی در محیط زیست شود.
وی با بیان اینکه مدارس تهران و چند شهر دیگر با انگیزه سیاسی تعطیل شده، افزود: اصلا هوا آلوده نیست و هر کسی و هر مسئولی می گوید که هوا آلوده است اولا غرض ورزی می کند و در ثانی می خواهد چوب لای چرخ سازمان محیط زیست بگذارد و مانع کارکرد خوب خانم ابتکار شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: اگر انتقادات مسئولین از سر دلسوزی است و نه غرض ورزی نسبت به خانم ابتکار، چرا به سازمانها و نهادهای دیگر که رفع آلودگی هوا و مقابله با ریزگردها از وظیفه اصلی اوناست، انتقاد نمی کنند و فقط به محیط زیست که هیچ وظیفه ای در این زمینه ندارد، فشار می آورند.
حسینی با بیان اینکه ابتکار در محیط زیست فقط و فط مشغول انجام وظایف سازمانی خود است، افزود: وی در این سازمان اصلا دنبال حاشیه و کارهای سیاسی نیست و ما هم تا کنون هیچ موردی ندیدیم و هر کسی می گوید، خودش دنبال اینگونه کارهاست نه خانم ابتکار.
وی با بیان اینکه ابتکار اصلا چهره سیاسی نیست، گفت: چرا نمایندگان مجلس به وی اتهام می زنند و در مورد چیزی که اصلا وجود ندارد اظهار نظر می کنند.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم دوست دارند هوا را تنفس کنند و دوست ندارند هم تنفس نکنند و اصلا هر کسی هر جوری دوست داشت نفس بکشد و انشاله مشکل هوای آلوده در صد سال آینده رفع خواهد شد.
حسینی گفت: نمایندگان استان خوزستان در تهران هوای آلوده و در خوزستان ریزگردها را ذرات معلق را استثمام می کنند. این مسایل به خود نمایندگان ربط دارد نه محیط زیست.
وی با اشاره به وضعیت کارمندان سازمان محیط زیست گفت: همه کارمندان از خانم ابتکار راضی هستند. هیچ کارمندی از وی ناراضی نیست و هیچ کارمندی هم به خاطر اعتراض به عملکرد رئیس سازمان از محل کارش بالاجبار منتقل نشد.



ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1QKnXI9

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: