۱۳۹۴ مهر ۹, پنجشنبه

,,,حرکت امام خمینی دقیقا مقدمه سازی ظهور امام عصر(عج) است,,,

بسم الله الرحمن الرحیم
شهید عزت الله عسگری:
به نظر ما حرکت امام خمینی دقیقا مقدمه سازی ظهور امام عصر(عج) است,لذا باید تقویت شود,ظهور امام عصر(عج)یک مسئله کاملا منطقی است و باید به شدت با خرافات و تیپ افسانه ای که برای ایشان درست شده مبارزه کرد و فهماند که ظهور هم به دست خود ماست,هرگاه مبنای برنامه ریزی ما این مسئله باشد به آن خواهیم رسید و لا غیر.با التماس و اشک و زاری تنها هیچ کاری صورت نمی گیرد.واقعیت این است که ما کاری به ظهور نداریم,تمام بحث ما برای بعد از ظهور است که کاری می خواهد شروع شود و بیشتر این کارهای ما همه زمینه سازی آن کار بزرگ است.
سوال:
1-حرکت و نهضت امام خمینی(ره)با چه کیفیتی و با چه روش هائی باید تقویت شود؟
2-مهمترین سوال این است(بی پرده و بدون در نظر گرفتن و محافظه کاری)چه خرافاتی در زمینه ظهور امام عصر(عج)توسط دشمنان داخلی و خارجی درست شده است و چه داستان یا افسانه هائی در این زمینه برای حضرتش تدارک دیده اند؟من می خواهم کاملا روشن شوم و تمام مطالب را بدانم.هر چیزی که به ذهنتان می آید حتی یک کلمه ممکن است برایم ارزشمند باشد.
3-برای خارج کردن مردم از جهل اینکه فقط با دعا کردن و گریه زاری امام عصر(عج)می آید باید چه کرد؟
4-بعد از ظهور امام عصر(عج)چه اتفاقاتی رخ خواهد داد که شهید بزرگوار فرموده اند که تمام بحث ما بعد از ظهور است؟چه کاری؟؟؟اگر کار هائی که ما باید بعد ا ظهور انجام دهیم مقدمه و زمینه ساز آن کار بزرگ است!منظور از آن کار بزرگ چیست؟
ابتداء مایلم کارشناسان عزیزی که در مباحث مهدویت جدی کار کرده اند پاسخ دهند و بعد اگر سایر بزرگواران در این زمینه تحقیق و پژوهشی داشته اند نیز از نکته نظرات آنان نیز بهرمند می شویم.
این بحث مربوط به تکه از وصیت نامه شهید بزرگوار شهید عزت الله عسگری می باشد.که برای کار فرهنگی نیاز به تشریح و توضیحات کاملی در این زمینه داریم.
با سپاس سلمان فارسی


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1N3Jrhq

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: