۱۳۹۴ آبان ۸, جمعه

استقرار 117 ماهواره تلويزيوني وابسته به عربستان بر فراز آسمان ايران!

دکتر عبدالملکي: استقرار 117 ماهواره تلويزيوني وابسته به عربستان بر فراز آسمان ايران/ به شدت مورد تهاجم رسانه‌هاي بيگانه هستيم
رئيس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سيما با بيان اينکه 117 ماهواره تلويزيوني بر فراز آسمان ايران وجود دارد، گفت: اين شبکه‌ها به عربستان وابسته هستند و تفکرات افراطي را با استفاده از شبهه‌افکني در ميان مردم ترويج مي‌دهند.


جعفر عبدالملکي بعد از ظهر امروز در ديدار مديران ارشد پژوهشي سازمان صدا و سيما با آيت‌الله ناصر مکارم شيرازي با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامي در مورد اهميت صدا و سيما اظهار کرد: بر اساس فرمايش رهبر انقلاب اسلامي دشمن با جنگ نرم به دنبال انزواي جمهوري اسلامي ايران است، به همين علت رسانه جمهوري اسلامي بايد با دانش تحليلي مناسبي براي اهداف نظام اسلامي گام بردارد.
وي اضافه کرد: جمهوري اسلامي ايران به شدت مورد تهاجم رسانه‌هاي بيگانه است و دشمن براي نفوذ در جامعه اسلامي از رسانه‌هاي مختلف از جمله ماهواره‌ها استفاده مي‌کند.
رئيس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سيما با اعلام اين خبر که 117 ماهواره تلويزيوني بر فراز آسمان ايران وجود دارد، گفت: اين شبکه‌ها به عربستان وابسته هستند و تفکرات افراطي را با استفاده از شبهه‌افکني در ميان مردم ترويج مي‌دهند.
وي انجام مطالعات در حوزه دين به منظور تدوين راهبردهاي رسانه‌اي در زمينه استفاده از ظرفيت‌هاي حوزه و هدايت مردم را بخشي از رسالت مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سيما دانست و تاکيد کرد: در اين اداره‌کل در زمينه پژوهش‌هاي رسانه فعاليت‌هاي گسترده انجام مي‌شود تا معارف اصلي دين را فراگرفته و به توليدات راديويي و تلويزيوني تبديل کنيم.
عبدالملکي به بخشي از دستاوردهاي مرکز مذکور اشاره کرد و گفت: هدايت افکار عمومي به سوي نور و معرفت الهي هدف اصلي رسانه‌هاي ارزشي نظام و هدف دشمن خاموشي اين نور است.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1LHXQN4

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: