۱۳۹۴ آبان ۶, چهارشنبه

چرا تصویر زن کیف قاپ منتشر می شود اما ...

چرا تصویر زن کیف قاپ منتشر می شود اما ...

روز گذشته شاهد رسانه ای شدن تصویر زنی جرم کیف قاپی در مترو بودیم. این در حالی است که بسیاری از خائنین به بیت المال و ملت به صورت غیر علنی و مخفیانه محاکمه و دادرسی می شوند.


به گزارش خبرنگار روضه نیوز ؛ در روز گذشته شاهد رسانه ای شدن تصویر زنی بودیم که به جرم کیف قاپی در مترو دستگیر شده بود و توسط قوه قضایی دستور به رسانه ای شدن تصویر این زن برای شناسایی مالباختگان بودیم. در متن خبر می خوانیم؛
سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در ایستگاه مترو و خطوط BRT و به جهت شناسایی سایر شکات و مالبختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهمه از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پاگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه نمایند ” .
این در حالی است که جرایم بسیار سنگین تر در بررسی قوه قضایی قرار دارد که از بردن نام آن اشخاص هم جلوگیری به عمل می آید و به حروف اول اسم و فامیل آن ها بسنده می کنند. در این راستا موسساتی نیز هستند که شاکیان بسیاری دارند اما از نام بردن آن ها نیز جلوگیری به عمل می آید.
شاید اگر این خانم هم همکاری نمی کرد و اقرار به اعمال گذشته خود نکرده بود، چنین اتفاقی برای او رخ نمی داد.
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) می فرمایند : از خداوند درخواست کردم که در روز حساب حساب رسی امت را به خودم واگذار کند که بندگان اگر لغزشی داشتند آبروی من پیش پیامبران پیشین نرود . خداوند پاسخ داد حساب آنها را خودم به عهده می گیرم که اگر لغزشی داشتند آبرویشان پیش تو نرود .

امام زین العابدین (علیه السلام) : هر که از لطمه زدن به آبروی مسلمانان خودداری کند ، خداوند عز و جل روز قیامت از لغزش او درگذرد .



ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1N83VED

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: