۱۳۹۴ تیر ۲۹, دوشنبه

قبرستان دارالسلام شیراز

سلام .

در گذشته اسم قبرستان داالسلام شیراز رو توی سخنرانی یکی از علمای شیراز شنیده بودم و این که خیلی از علمای شیراز اونجا دفن هستند ولی تا حالا اونجا نرفته بودم ازجمله عبدالغفار خویی ملقب به سرباز امام زمان .....امروز اتفاقی برای کاری بیرون بودم مجبور بود مسیری رو پیاده بیام توی مسیر چشمم به پرچم افتاد که نوشته بود آرام گاه خديجه دختر امام حسن (ع)......و این جوری بود که قبرستان رو دیدم و داخلش شدم . خیلی قبرستان بزرگی هست . اما بسیار قدیمی .... در هر صورت توی این قبرستان قبری هست که ملقب به سرباز امام زمان هست و مزاری سبز رنگ داره .......علت نام گذاریش رو توی نت سرچ کردم جالب بود ....توی این فایل زیر هست :


داستان سرباز امام زمان.

تصاویری از قبرستان دارالسلام شیراز


{محتواي مخفي}

اگه روزی به شیراز اومدید به این جا هم یه سری بزنید نزدیکش یه امام زاده هست به اسم شاه دایی الله .......از شاهچراغ میشه پیاده تا اونجا رفت ...


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1Ier8ST

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: