۱۳۹۳ مرداد ۷, سه‌شنبه

این چیه پوشیدی؟!

دوستان سلام



- من میبینمت گرمم میشه. + چطور؟



- آخه این چیه پوشیدی؟؟

+ اسمش چادره. خدام گفته.

- خدا گفته دلت باید پاک باشه.

+ هان؟؟ چی گفتی؟؟ تکرار کن!

- گفتم خدا گفته دلت باید پاک باشه.

+ جدی؟؟

- آره.

+ ولی گفته روزه م بگیر.

- دلت باید پاک باشه.

+ نماز بخون.

- دلت باید پاک باشه.

+ پوشش داشته باش.

- دلت باید پاک باشه.

+ :|

- چیه؟؟ چرا این جوری نیگام میکنی؟؟

+ هوووووییییچی


- :)

+ :)

- :)

+ :)) یه چیزی بگم؟

- بفرما

+ گردو! یه پوسته داره و یه مغز. پسته! یه پوسته داره و یه مغز. در کل همه چیز تو این دنیا یه پوسته داره و یه مغز.

هسته سلولی، غشای سلولی. قبول داری؟

- خب آره.

+ محبت هم پوسته ای داره و مغزی. مثلا من مامانمو دوس دارم. احساسی که تو اینچاس ( اشاره به قلبم) میشه مغز احساسم. اینکه به مامانم میگم: مامان جون دوستت دارم. بوس بوووس بوووووس، میشه پوسته احساسم. اوکی؟

- اوکی.

+ حالا خوشمزه ترینش مغزه یا پوسته؟؟

- مغز.

+ آفرین. مغز خوشمزه س. همه به مغز اهمیت میدن. مغز گردو. مغز پسته. مغز هندونه. میری هندونه فروشی میگی یه هندونه بده که مغز قرمزی داشته باشه. هیچ کس نمیگه یه هندونه بده که پوست کلفت داشته باشه. درسته؟؟

- اوهوم.

+ حالا که مغز این همه اهمیت داره و همه خاصیتا تو مغزه، پوسته به چه دردی میخوره؟؟

- خب... خب پوسته نگه میداره. باعث حفاظت مغز میشه.

+ راس میگی. یکی از کارای مهمه پوسته، حفاظته. غشای هسته باعث سلامت هسته میشه. اینکه سوختگی ها منجر به مرگ میشه بخاطر نبود پوسته سالمه.

- :0

+ آقا کرمه میره تو جعبه هلو. میبینه هر هلویی که پوست شلی داشته باشه، بهش حمله میکنه.

کرمای کثیف خیابون هم به کسایی شماره میدن که پوسته شلی داشته باشن.

- هههههه. چه جالب گفتی!

+ ببین. عبادت هم مثل همه چیز این عالم مغزی داره و پوستی. مغز عبادت میشه دل پاک. پس آفرییییین به اونایی که میگن دلت باید پاک باشه. پوسته عبادت چیه؟؟ نماز، روزه، حجاب و همه این چیزایی که ظاهرا پوسته عبادته.

تو خونه و زندگیت هر چیزی که واست ارزش داشته باشه یه پوسته ای واسش درنظر میگیری.

کنترل تلویزیون یه روکشی داره. موبایلت یه روکشی داره. مبلات یه روکشی دارن.

حالا خداوکیلی! جونه من! دل پاک من بی ارزش تر از کنترل و موبایل و مبل و این چیزاس؟؟

- خب... خب نه. دل پاک مهم تره.

+ آفرین به تو! دل پاک من باید پوسته داشته باشه چون سلامتی دل پاک من به پوسته مربوط میشه. نباشه، دلم می پوسه. فاسد میشه قبول داری؟؟

- اوهوم.

+ پس نمازتو بخون. روزتم بگیر. حجابتم رعایت کن و....

- ممنون دخترچادری

+ وظیفه بود.



گرمت نمیشه با چادر؟؟؟؟



علی علی





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1rAodcr



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: