۱۳۹۳ تیر ۹, دوشنبه

" درخواست متن قرآن کریم (به صورت عکس)


سلام

ببخشید که تاپیک میزنم! اگر کارم ایراد داره لطفا بهم اطلاع بدید، و این تاپیک رو پاک کنید! ولی قبلش کمک کنید! خیلی ممنون



متن قرآن کریم، با خط عثمان طه دقیق میشه 604 صفحه! خطی که خیلی رایج هست و اکثر کتاب ها با این تعداد صفحه در دست ماست! زیاد حرف نمیزنم . میرم سر اصل مطلب:

من دنبال متن قرآن به صورت عکس هستم، خیلی هم با کیفیت! حالا جریان چیه؟



حدود پنج ماه پیش از اینترنت، من متن صفحه های قرآن به صورت عکس دانلود کردم! این عکس ها شامل اطلاعات زیر بود:



- هر فایل عکس حدود 100 کیلو بایت حجم داشت!

- فرمت عکس ها png بود!

- پس زمینه نداشت!

- کیفیت متن ها خیلی بالا بود!

- این هم یه نمونه ی یکی از صفحات: کلیک کنید



توی سایتی که این فایل ها رو گذاشته بود؛ 604 تا عکس توی سه تا فایل فشرده بود! بدین شرح:

- پارت یک : از صفحه 1 الی 200

- پارت دو : از صفحه 201 الی 400

- پارت سه : از صفحه 401 الی 604



حالا من فقط پارت 1 رو دانلود کردم؛ :na: بعد الان نیاز شدید به بقیه پارت ها دارم! :idontnow:



** حالا اگه همین سایت نبود و برام پیدا نکردید و سراغ نداشتید، یه متن قرآن با همین کیفیت میخوام به صورت عکس! با همین خط عثمان طه و همین 604 صفحه! خیلی ممنون **



راستی من از یه جا دیگه گیر آوردم، ولی کیفیتی که میخواستم نداشت! اینم یه نمونش: کلیک کنید



خیلی ممنون میشم اگه کمک کنید! در پناه قرآن :rolleyes:






ادامه مطلب ....



http://ift.tt/Twslyw



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: