۱۳۹۲ اسفند ۹, جمعه

به اصل خودمان برگردیم...


به نام خدا



تهاجم فرهنگي عبارت است تلاش برنامه‌ريزي شده و سازمان يافته تمام يا بخشي از يك يا چند گروه اجتماعي – فرهنگي يا ملت يا جامعه يا تمدن و يا دولت بيگانه براي تحميل مبانی و اصول اجتماعي، باورها، ارزشها، اخلاقيات و رفتارهاي مورد نظر خويش بر ساير گروهها و جوامع، همچنين ارائه اطلاعات انبوه به ملتها و تغيير در نظام ارزشهاي آنها به طوري كه تصميم‌گيريها در كشور مورد تهاجم منجر به تأمين منافع سياسي، اقتصادي و ... كشورهايي شود كه از اين حربه استفاده مي‌كنند. (شوراي عالي انقلاب فرهنگي، 1378).



تهاجم فرهنگي، یک پديده جديد نيست بلکه پدیده ای است که قبل ازتهاجم سیاسی و نظامی، ز مجراهای بسیار کوچک وارد یک کشور شده و راه را برای تهاجمات دیگر باز می سازد.

گسترش روزافزون لباس های برهنه ،مدگرایی، نشر سریال و فیلم های مبتذل خارجی، کم علاقه گی جوانان به مسایل عقیدتی و دینی، سوق دادن جوانان به محیط فحشا و اعمال مبتذل، استفاده دختران برهنه تن در آهنگ های مختلف، بی بند و باری، به وجود آمدن فساد فراگیر، وبه انحطاط کشیده شدن برخی از جوانان واستفاده بیشتراز مشروبات الکلی و دخانیات... و همه ی این ها، ابزار خطرناک تهاجم فرهنگی دشمن است. که بستر تمام این پدیده ها استفاده از لباس های برهنه دختران وزنان در جامعه ما میباشد.







متاسفانه مد و لباسی که از طریق ماهواره به اجتماع معرفی می شود به سرعت همه گیر می شود؛به طوری که تولیدکنندگان لباس برای کسب سود بیشتر به سمت طراحی و تولید این نوع پوشش می روند.







در صحبت با یکی از تولیدکنندگان پوشاک زنانه که بیشتر تمرکزشان روی مانتو است درمورد دین و اسلام و حجاب بحث فراوانی شد و جالب این بود که خود تولیدکننده هم موافق صددرصدی حجاب بود اما میگفت:"من همیشه مانتوهای بلند با موازین اسلامی تولید میکردم.فروش معمولی بود.خریداری که جنسی از من میخرید دفعه بعد که می آمد مانتو را خودش کوتاه میکرد،آستین و تنگ شدن مانتو و غیره بماند.من با خودم گفتم چرا پارچه بیشتری صرف کنم درصورتی که اقبال عمومی چیز دیگریست؟! برای همین روند تولید پوشاکم را براساس مدروز(!!!) تغییر دادم."







متاسفانه در یک سال اخیر مانتوها با تغییرات(بخوانید تهاجم) بسیار گسترده ای رو به رو بودند.اول بلند با ساپورت،بعد کوتاه با ساپورت،بعد بلند جلو باز با ساپورت.این روند ادامه داشته باشد تابستان 93 را خدا به خیر بگذراند.







وقتی در داخل کشور تولیدکنندگان حمایت نشوند و نظارتی بر تولیدات نباشد ،وقتی کسب مشتری و درآمد مهمتر از رضای خدا باشد ،وقتی مدروز گشتن مهم تر از حفظ حیا و نجابت ایرانی اسلامی باشد،وقتی کار فرهنگی به طور وسیع انجام نمی شود انتظار بیشتری نمی توان از جامعه داشت.



میان این همه مدل های مانتو صد رحمت به تولیدکنندگان ترک که مانکن هایشان با حجاب ظاهر می شوند .







در حین نوشتن این مطلب سوالاتی برای من پیش آمد که شاید برای شما هم جالب باشد:



چرا برای ترک سیگار روی جلد سیگار عکس ریه سالم و ناسالم میکشند ولی در زمینه حجاب در سطح شهر از این تبلیغات استفاده نمی کنند؟







چرا برای بستن کمربند ایمنی،سبقت های غیر مجاز،سرعت بالای ماشین ها به راحتی در سطح شهر تبلیغات می شود اما در مورد حجاب نه؟







چرا اگر تولیدکننده موادغذایی جنس فاسد بفروشد با جریمه های سنگین مواجه میشود ولی تولید کنندگان لباس نه؟



مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهمئی تأکید کرد برخورد قاطع با فروشندگان مواد غذایی در دکه‌های فلزی

8 تن مواد غذایی فاسد در شهرستان ایلام معدوم شد > روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

برخورد با فروشندگان مواد غذایی دوره گرد / خبرگزاری فارس



چرا خوانندگان برای آهنگ هایشان باید مجوز داشته باشند اما تولیدکنندگان لباس هرگونه بخواهند می توانند تولید کنند؟

همشهری آنلاین: آلبوم جدید آریان در انتظار مجوز

نسیم هراز - من اول بودم!



تا وقتی دغدغه جوانان ما گذاشتن عکس در پیج های مختلف شبکه های اجتماعی باشد،مسئولین به دنبال منافع حذبی باشند(نه ملی!)،تا وقتی خجالت بکشیم از امر به معروف و نهی از منکر کردن وضع ما تغییری نخواهد کرد.





کاش به اصل خودمان برگردیم....





خدا آن ملتی را سروری داد/که تقدیرش به دست خویش بنوشت

به آن ملت سروکاری ندارد/که دهقانش برای دیگران کشت



===

یه سایت خوب برای مدل لباس خانم ها که واقعن مدل لباس ارائه میدهد نه قر و قمیش زنانه:



coca.ir



اختصاصی نورآسمان









ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1eEfAoS



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: