۱۳۹۲ اسفند ۷, چهارشنبه

کدامیک دردناکتر است؟




شماها در سوریه ، عراق ، افغانستان و پاکستان شاهد سربریدن و سوزاندن شیعیان هستید



ومن در ایران شاهد پرپرشدن شیعیان

توشاهدخوردن قلب های شیعیان هستی

من شاهد ورود گلوله به قلب ایمان شیعیان هستم آری من شاهد نابودی دین وایمان وغیرت وعفت ها هستم…

توفریاد می کشی وکمک می خواهی

اینجامن نگاه می کنم وگریه می کنم



نمی دانم کدامیک دردناکتر است؟

جداشدن سر دختر شیعه یادرامدن چادر ازسر زنان شیعه؟

خدا می داند چقدر درداور است باصدا وبی صدا شیعه رانابود کردن

درکشور تو مظلومانه ، در کشور من محترمانه



ولی شیعه اگر کشته شود عزتمند می شود بالاتر می رود وابدی می شود

اما اگرشیعه بی دین شود خواروخفیف و نابود می شود

درد من دوچندان است

بی صدا پرپرشدن سخت تراست.

هم باید بمانیم تا دین شهید نشود و هم باید شهید شویم تا دین بماند، عجب دردی است...








ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1cnC6lT



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: