۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

Oppo F1s با دوربین سلفی 16 مگابایتی به بازار می‌آید

اوپو که با F1 به موفقیت چشم‌گیری رسید، هفته آینده از نسخه جدید این گوشی به نام F1s رونمایی خواهد کرد؛ نسخه‌ای با ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز.



محصولات مورد بحث


Oppo F1







اوپو، پس از معرفی F1، قصد دارد نسخه جدیدی از این گوشی با نام Oppo F1s معرفی کند که دوربین سلفی قدرتمندتری دارد. s در نام این گوشی احتمالا مخفف selfie است، چون این گوشی دوربین جلوی 16مگاپیکسلی دارد. در کنار این دوربین قدرتمند *****های مختلفی هم برای علاقه‌مندان به سلفی کار گذاشته می‌شود.
ظاهرا اوپو در حال ارسال دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی این گوشی است؛ مراسمی که یک روز پس رونمایی نوت 7، و روز سیزدهم مرداد برگزار می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی سنسور اثر انگشتی زیر دکمه Home داشته باشد. این ویژگی در F1 نبود اما گفته می‌شود سنسور اثر انگشت F1s در فقط 0.22 قفل گوشی را باز می‌کند.
F1 فروش بسیار خوبی داشته است. دو ماه پیش در بازار آسیا، پرفروش‌ترین گوشی در محدوده قیمت خود (هشتصدهزار تا یک میلیون‌ودویست‌هزار تومان) شد و در بازارهای دیگر دومین گوشی پرفروش بود. حالا باید دید Oppo F1s با تمرکزی که بر عکاسی، به‌خصوص عکاسی سلفی، دارد آیا می‌تواند موفقیت F1 را تکرار کند یا خیر.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2acq4FS

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: