۱۳۹۵ مرداد ۲, شنبه

تاریخچه اینستاگرام

تاریخچه اینستاگرام : در ماه مارس سال 2010 در سان فرانسیسکو کوین سیتروم و میشل برزیل بر روی اچ تی ام ال 4 کار می کردند تا اینکه ایده ای به ذهنشان رسید . آدمها نیازمند برقراری ارتباط بایکدیگر هستند و همین امرکار برای شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد .
ایده آنها برقراری ارتباط آدمها با عکس بود و نام این ایده را اینستاگرام گذاشتند اما اتفاق بزرگ زمانی رخ داد که اینستاگرام بوسیله فیسبوک به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری شد . ارزش برای سایت ایجاد کرد . در این شبکه اجتماعی عکسی از زندگی روزمره و یاهر واقعه ای که دوست دارند عکس می گیرند و با کسانی که دوست دارند به اشتراک می گذارند . در همان سال های آغازین این نرم افزار در لیست 25 برنامه برتر پلتفرم آی او اس قرار گرفته است تا اینکه در عرض دو ماه به یک میلیون کاربر رسید .
درسال 2012 برای اندروید نیز منتشر شد و در کمنر از یک روز یک میلیون بار دانلود شد و همان هفته های اول ارزش سهام این اپلی کیشن در بورس به میلیون ها دلار رسید .
کاربرد اینستاگرام :
این برنامه می تواند افکت های تصویری را در عکسها ایجاد نماید و جلوه های جالبی ایجاد کند و با کاربران مختلف به اشتراک بگذارد و حتی هرروز می توانید عکس های بسیار زیادی را که دیگران به اشتراک گذاشته اند با افکت های جالب ببینید و فالو کنید و نظر بدهید و بپسندید و تمام این کارها روی موبایل انجام می شود .
به تازگی افزونه ی مخصوص وردپرس ایجاد شده است که کاربران می توانند گالری از عکسهای خود در اینستاگرام خود در سایت و وبلاگ به راحتی به اشتراک بگذارند .
آپلود عکس : یکی دیگر از قابلیت های خوب ارسال عکس برروی توییتر ، فیسبوک ، فلیکر ، تامبلر ، فوراکلوئر می توان همزمان ارسال کرد .
جستجو در اینستاگرام :
در اینستاگرام جستجو بر اساس کلمات کلیدی یا همان برچسب ها صورت می گیرد . باید برچسبی وجود داشته باشد تا شما بتوانید تصاویر مورد نظر را پیدا نمایید و آن ها را فالو ، لایک و یا کامنت بگذارید .


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2aoYd6b

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: