۱۳۹۵ مرداد ۲, شنبه

اجاره خودرو در تهران

چکیده: در جامعه ی امروزی به دلیل علاقه افراد به استفاده از ماشین های لوکس و مورد علاقه شان و هم چنین استفاده از امکانات رفاهی ماشین ها افراد جامعه به اجاره خودرو روی آوردند که این کار بسیار با صرفه تر از خرید ماشین است.

افراد بسیاری به دلایل مختلف از جمله مسافرت و تفریح در شهرهای مختلف و نیاز به خودروهای شخصی و یا مسافرت های دسته جمعی و نیاز به خودرو های گروهی،مسایل کاری و احتیاج به ماشین های لوکس برای رفت وآمد در روز دست به
اجاره ماشینمیزنند.یکی از دلایلی که اجاره خودرو بسیار در آن رواج دارد به دلیل برپایی مراسم عروسی میباشد و چون این شب برای عروس و داماد شبی بسیار مهم تلقی میشود از هیچ کاری دریغ نمیکنند و حاضر به پرداخت هر هزینه ای میباشند.

اجاره خودرو معمولا به دو صورت انجام می پذیرد
1.کوتاه مدت
2:بلند مدت

اجاره کوتاه مدت همان روزانه است که معمولا به مدت یک یا چند روز میباشد و گاهی کمتر از یک روز هم میشود ولی اگر مدت اجاره کمتر از 10 ساعت باشد اجاره همان 10 ساعت باید پرداخت شود.
اجاره بلند مدت،مدت آن بیشتر از 28 روز وکمتر از 360 روز میباشد که این نوع ازاجاره شامل مزایایی میباشد از جمله پوشش بیمه ای بر حسب نیاز اجاره کننده،اجاره خودرو جایگزین در صورت عدم رضایت و یا خرابی،اجاره تمامی خودروهای موجود در موسسه،ارایه خدمات پشتیبانی و تعمیر و نگهداری خودرو در تمام مدت اجاره،مجوز طرح ترافیک روزانه و هفتگی و....

موسسات اجاره خودرو معمولا در برخی اوقات سال پکیج هایی را ارایه میدهند که در آن معمولا قیمت ها رو کاهش میدهند و هم چنین شرایط مناسب تری را فراهم میکنند که این فرصت بسیار مناسبی برای اجاره کنندگان خودرو میباشد.
اجاره خودرودارای شرایط و مقرراتی میباشد که اجاره کننده موظف به انجام آن میباشد:
- ارایه کارت ملی
- مدارک محل اشتغال
- مدارک محل سکونت
- دو فقره چک یکی به عنوان ضمانت اندازه مبلغ خودرو مورد نظر و دیگری برای ضمانت(اگر خودرو با راننده اجاره شود نیازی به ارایه چک نیست)
- دارا بودن گواهینامه


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/29UKm31

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: