۱۳۹۵ مرداد ۱, جمعه

دلم پره از خودمو از خدا

سلام
من همین الان تو انجمن ثبت نام کردم
چون کارم رو می تونم به کسایی بگم که نمی شناسمشون و تقریبا ازشون کمک بخام و خودمو خالی کنم . برای تفریح و اینکه دلم خالی شه از حرف های دلم نیست . فقط یه انحرافه .
میشه به این سوالم پاسخ بدین ؟
ساده بودن چیزه بدیه؟ نه ساده زیستی بلکه دل و مغز ساده . مثلا میگن طرف خیلی مشنگه یا فلانی خیلی ساده س . میخام ببینم این کوفتی چیه ؟ سادگی دل چیه ؟ خدمت کردن به دیگران و اینکه خودتو برای خدمت و شاد کردن دیگران بکشی و هی ضربه بخوری . آخه کجای این دنیای کثیف که همه آدماش دزدن و کلاه بردار میشه سادگی و لطف کرد . معنیش چیه ؟ چرا من باید کمک کنم و کارای خوب انجام بدم وقتی هیچ سودی ازش نمی برم . سودش تو آخرته ؟ کجاست ؟ چرا انگیزه ای برای ادامه دادن به سادگی نیس ؟ چرا همه هر روز به یه گرگه درنده تبدیل میشن . چرا آدمای ساده ای مثل من تصمیم میگیرن دیگه لطف نکنن و ساده نباشن . چرا باید ادامه بدم وقتی همه مثل یه انگل از خونت می خورن و اسمش رو هم میذارن سادگی؟
دله دیگه خیلی حرف داره... فقط میخام بدونم اسلام چی میگه؟


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2aiyk8h

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: