۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

پوکمون گو به ویندوز فون می‌آید

این روزها نام بازی دوست‌داشتی پوکمون گو همه جا سر زبان‌هاست و حالا خبر می‌رسد نسخه غیررسمی این بازی در راه ویندوز فون است.



به نظر می‌رسد این روزها نشانه‌هایی از انتشار بازی معروف و دوست‌داشتنی پوکمون گو برای ویندوز فون دیده می‌شود. ظاهرا اپلیکیشن شخص ثالثی این امکان را برای کاربران ویندوز فونی فراهم می‌کند تا آنها هم مثل کاربران اندروید و آی‌او‌اس به شکار پوکمون بپردازند.
این اپلیکیشن بسیاری از ویژگی‌های اپ اصلی را ندارد؛ ویژگی‌هایی که بسیاری کاربران دیگر پلتفرم‌ها هم به‌ندرت از آنها استفاده می‌کنند و اکثرشان ترجیح می‌دهند آنها را به حالت خاموش درآورند.
توسعه‌دهنده شخص ثالث این بازی هنوز اپلیکیشن را منتشر نکرده، زیرا در این باره نگرانی‌هایی دارد. از طرفی کانکشن‌هایی که اکنون رمزنگاری نشده‌اند ممکن است به‌زودی رمزنگاری شوند و از دسترس خارج شوند. از طرف دیگر نگرانی‌هایی هم درباره مسائل قانونی وجود دارد.
اگر کانکشن‌ها باز بمانند، این احتمال وجود دارد که توسعه‌دهنده، بازی را در ماه اوت به صورت اوپن سورس منتشر کند. همچنین ممکن است توسعه‌دهندگان دیگری نیز به چنین پروژه‌هایی علاقه نشان دهند و به تکمیل آن بپردازند.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/29ZbM70

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: