۱۳۹۳ دی ۸, دوشنبه

اظهارات جدید آقای یونسی باز با استقبال معاندین نظام مواجه گردید!


اظهارات جدید آقای یونسی باز با استقبال معاندین نظام مواجه گردید!



حمایت های روشن و شفاف شیرین عبادی منافق با ارسال نامه به احمد شهید برای حمایت از دراویش، و همچنین مصاحبه­ های مکرر مصطفی آزمایش با بی­ بی­ سی و همچنین احمد شهید نیز با آوردن نام دراویش در گزارش حقوق بشری خود، گواه مستندی از فعالیت این جمع فریب خورده برای بازیچه شدن توسط سازمان فتنه است.



















علی یونسی دستیار رییس جمهور با اظهار نظر جدید خود در مورد دراویش و محکومیت نظام در خصوص برخورد با آنان باز به تیتر یک رسانه های معاند نظام تبدیل گردیده است!



بنا بر این گزارش خبرگزاری ایرنا به نقل از یونسی بدون ارائه هیچ مدرک وادله ای نوشت: " برخورد با دراویش حرکتی خودسرانه خارج از اراده حکومت و حاکمیت است."



دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی در پاسخ به اینکه در سالهای گذشته در برخورد با دراویش اتفاقاتی افتاده است و هم اکنون رویکرد دولت یازدهم درباره دراویش چه خواهد بود گفت: آنها اتفاقات ناگواری بود و مصلحت نبود اتفاق بیفتد و بعد هم تکرار نشد!!



یونسی در یک تناقض آشکار تصریح کرد: حرکتی خودسرانه خارج از اراده حکومت و حاکمیت بود و حاکمیت جمهوری اسلامی به هیچ وجه موافق این تندروی ها نیست؛ این تند روی ها گاهی ضد شیعه ، گاهی ضد سنی و گاهی ضد یک فرقه است و فرقی ندارد.



به گزارش خبرنگار ما اینکه مشاور رییس جمهور چنین نظام را متهم به تندروی علیه اقوام گوناگون می نماید دیگر از عناصر معاند نظام و گزارشگر صهیونیستی سازمان ملل چه انتظار که علیه نظام جوسازی ننمایند!



معلوم نیست آقای یونسی چه ناراحتی دارند که هرزگاهی آنچنان علیه نظام می تازند که انسان اگر گوینده اش را نشناسد فکر می کند که معاندین چنین اظهار نظر کرده اند! و با بی بی سی و صدای آمریکا اشتباه می گیرد! که باید به ایشان گفت جناب یونسی فاین تذهبون!؟



به گزارش عصر امروز فقط محض اطلاع شخصی که خود روزی وزیر اطلاعات این کشور بوده است به برخی از اقدامات فرقه ناصالحه دراویش گنابادی و نورعلی تابنده اشاره می نماییم تا هم ایشان و هم مردم عزیز قدری از عملکرد ریا کارانه آنان را متوجه بشوند.



1- فعالیت های دراویش با حمایت و هدایت سفارت خانه های خارجی و خصوصا انگلیس و کانادا(زمانی که هنوز سفارت این کشور در ایران دایر بود) در ایران و یا وابستگان به مراکز خارجی سازمان می یافت که نهادهای اطلاعاتی نیز از این موضوع به خوبی اطلاع دارند.



2- شخصیت سیاسی نورعلی تابنده قطب فعلی(که از اعضای جریان سیاسی به اصطلاح نهضت ملی بود و سابقه ی مهمی در صوفی گری نداشت) فرقه را به سمت سیاسی شدن برد تا جاییکه فعالیتهای سیاسی فرقه از یک حزب سیاسی نیز فراتر رفت.



در این خصوص اعضای جبهه ملی بارها با وی دیدار داشته اند که تصویر یکی از این دیدارها نیز موید اقدامات کاملا سیاسی این افراد تحت فرقه درویشگری می باشد.





دیدار اعضای جبهه ملی در منزل نورعلی تابنده با عنوان فرقه ای مجذوب علیشاه



3- پیوند برخی از اعضای فرقه مانند مصطفی آزمایش، سرشار، زارا نورانی و... با سرویسهای امنیتی کشورهای مخالف انقلاب اسلامی و همکاریهای تنگاتنگ با ضد انقلاب، منافقین و فرقه هایی مانند فرقه ی ضاله بهائیت دیگر نیازی به اثبات ندارد.



4- حمایت های روشن و شفاف شیرین عبادی منافق با ارسال نامه به احمد شهید برای حمایت از دراویش، و همچنین مصاحبه­ های مکرر مصطفی آزمایش با بی­ بی­ سی و همچنین احمد شهید نیز با آوردن نام دراویش در گزارش حقوق بشری خود، گواه مستندی از فعالیت این جمع فریب خورده برای بازیچه شدن توسط سازمان فتنه است.



5- استفاده ابزاری از نام مبارک حضرت امام(ره) برای توجیه اقدامات فرقه گرایانه خود که مورد اعتراض نوه حضرت امام(ره) نیز قرار گرفت. در این خصوص حجت الاسلام سید علی خمینی نوۀ بزرگوار حضرت امام (ره) در مقاله‌ای تحت عنوان «گذری بر هفت جلوۀ علمی امام خمینی(ره)» می‌نویسد: «امروز چه گرم است بازار عرفانهای دروغین و چه بسیار شنیده‌ام که همین دکان داران در دفاع از معتقدات خویش از امام(ره) مدد می‌گیرند و او را نیز عارفی چون خود تفسیر می‌کنند، حال آن که خدا می‌داند فاصلۀ امام(ره) تا این دکان داران چقدر است.»



6- در این خصوص حجت الاسلام بیرانوند نوشته است که: دراویش دکان دار که با عرفان اصیل و ناب اسلامی غریبه اند و فرق بین عارف و صوفی را نمی‌دانند، دست به دست هم داده تا با شیادی هر چه تمام و با طرح دعاوی پوچ و بی پایه و اساس، شخصیت علمی و معنوی حضرت امام (ره) را به نفع "مقاصد تشکیلاتی" خود مصادره کنند لذا در روز روشن و مقابل چشمان همۀ آزاد اندیشان عالم دست به تحریف نظرات ایشان زده، تا شاید بتوانند بازار گرمی کنند.



و در آخر نظر شما را به اشعاری از حضرت امام(ره) در خصوص این فرقه ها جلب می نماییم:



از صوفی‌ها صفا ندیدم هرگز/ زین طایفه من وفا ندیدم هرگز



زین مدعیان که فاش اناالحق گویند/ با خودبینی فنا ندیدم هرگز



گوش از عربدۀ صوفی درویش ببند/ تا به جانت رسد از کوی دل آواز سروش



امام(ره) در این بیت ضمن رد مسلک درویشی و صوفی گری، خطاب به سالکان الی الله متذکر می شوند که اگر می خواهید به خدا و حرف حق برسید، مواظب باشید که فریب دراویش دکان دارِ و پر ادعا را نخورید.





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread72327.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: