۱۳۹۳ دی ۷, یکشنبه

هدف فتنه 88 ولایت و رهبری بود...






امام جمعه اسلامشهر و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامشهر گفت: هدف فتنه‌گران در سال 88 ولایت فقیه و رهبری بود.







حجت الاسلام محمد نوروزی ظهر امروز در جلسه بزرگداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: هدف فتنه‌گران، طراحان وحامیان( آمریکا – اسرائیل و انگلیس) در فتنه 88 اصل ولایت فقیه و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی بود .


فارس نوشت : وی با اشاره به آیه 71سوره اسراء بیان داشت: با نگاهی به تاریخ می‌بینیم فتنه‌های بزرگی که به وقوع پیوسته، بر سر ولایت و رهبری بود که فتنه بنی سقیفه، جنگ‌های 3 گانه حضرت علی (ع) از جمله این فتنه‌ها است .

وی افزود: فتنه بنی امیه بزرگترین فتنه تاریخ بود، که واقعه عاشورا را رقم زد وتا امام حسین (ع) مجبور به بیعت با لشکر کفر شود، اما ایستادگی امام مانع از این کار شد و آن حضرت با نثار جان خویش باعث تداوم راه اسلام ناب محمدی (ص) شدند.

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی اربعین تاکید کرد: این راهپیمایی نشان داد که دشمنان اسلام جایی در بین مردم ندارند ومردم پایبند ولایت ائمه اطهار بوده و هستند .

وی تصریح کرد: شهادت ائمه معصومین (ع) همه بر سر مسئله ولایت و امامت و رهبری بود و این در حالی است که ولایت و رهبری ائمه معصومین را خداوند تعیین کرده و دیگران نمی‌خواستند به فرمان الهی تن بدهند .

*حضور مردم حماسه 9 دی را خلق کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر افزود: روز 9 دی در تاریخ ایران اسلامی روز بزرگی است در این روز ملت ایران که تربیت یافته مکتب اهل بیت هستند، در حمایت از ولایت فقیه و رهبر به میدان آمدند و حماسه 9 دی را خلق کردند .

حجت الاسلام نوروزی بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت این حماسه عظیم چندین نشست بصیرتی و معرفتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و خاطره نویسی، تجلیل از حماسه آفرینان و جانبازان و شهدای فتنه از جمله برنامه‌هایی است که از سوی دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد .

وی تاکید کرد: همایش بزرگ گرامیداشت 9دی امسال با حضور یکی از شخصیت‌های برجسته کشوری و با شرکت آحاد مختلف مردم در محل سالن فجر آموزش و پرورش برگزار می‌شود .

مجید امیرعبدالهیان فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی دو ویژه برنامه از سوی سپاه و بسیجیان این شهرستان در سطح نواحی و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود .

وی افزود:دو همایش شهرستانی با حضور گسترده مردم و مسئولان استانی و کشوری در نظر گرفته شده است که توسط اقشار مختلف بسیجیان به طور متمرکز در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

در ادامه این جلسه مسئولان ارگان‌ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را در رابطه با بزرگداشت حماسه 9 دی بیان کردند.







فرهنگ نيوز






ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread72299.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: