۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۵, جمعه

پینتریست خوب است آن هم دوبار

 یک از شاهکارهای دنیای وب پینتریست می باشد 

که یک گالری و با سرورهای قدرتمند بوده از تصاویر حرز گرفته انگشترهای شرف الشمس وغیره را در خود جای داده است

چه نوع مشتریانی از Pinterest برای تجارت الکترونیک استفاده می کنند؟

پینترست ماهانه بیش از 320 میلیون کاربر دارد. اگرچه کاربران آنها عمدتاً در ایالات متحده هستند، دسترسی جهانی آنها به طور مداوم در حال افزایش است.

هفتاد و یک درصد از کاربران جهانی پینترست زن هستند. پینترست کاربران زن آمریکایی خود را «تصمیم‌گیرندگان» می‌نامد، زیرا آنها مسئول 80 درصد خریدهای خانگی هستند و بیش از 50 درصد از ثروت ایالات متحده را در اختیار دارند.

طبق گفته Pinterest، The Deciders اکثر خریدهای غذا، نوشیدنی، سبک و زیبایی را در آمریکا کنترل می کند. این بدان معناست که پین‌ها، تابلوها و پیشنهادات آن‌ها وزن واقعی را در نحوه خرج کردن پول خانوارها دارد.

مردان نیز همچنان از این پلت فرم استفاده می کنند. داده های جدید نشان می دهد که بیش از 50 درصد از ثبت نام های جدید مرد هستند.

اکثر کاربران پینترست در سنین 30 تا 39 سال قرار دارند. گروه سنی 18 تا 29 سال از این جمعیت پیروی می کند که 34 درصد از کاربران پینترست را تشکیل می دهند.

یک سوم کاربران پینترست آمریکایی می گویند که از این پلتفرم برای دنبال کردن برندها استفاده می کنند. این بدان معناست که آنها آماده و مایل به پذیرش پیام شما هستند.


نحوه راه اندازی برای Pinterest برای فروش تجارت الکترونیک

ابتدا یک حساب تجاری راه اندازی کنید. می توانید این کار را با تبدیل یک حساب شخصی یا با ایجاد یک صفحه تجاری جدید انجام دهید. گزینه کسب و کار به شما تجزیه و تحلیل بیشتری می دهد.

داشتن یک حضور خوب، واضح و منسجم اولین چیزی است که هنگام ایجاد صفحه تجارت الکترونیک پینترست خود باید به آن توجه کنید.

فونت ها، لوگوها و استفاده مداوم از هشتگ ها به صفحه شما حس منسجمی می دهد. مردم برندهایی را می خواهند که بتوانند به آنها اعتماد کنند و به آنها اعتماد کنند. حرفه ای و مرتبط نگه داشتن پلتفرم های اجتماعی یک راه آسان برای ایجاد یکپارچگی برند با مخاطبان است.

وقتی شروع به ارسال پست می کنید، مطمئن شوید که با تصاویر با کیفیت بالا کار می کنید، دیوانه وار پین می کنید و لیست محصولات خود را ثابت و به روز نگه می دارید.

کیفیت در اینجا مهم است: تصاویر چشم نواز، دعوت به اقدام منحصر به فرد و محتوای خلاقانه به جذب و حفظ دنبال کنندگان کمک می کند.

از همپوشانی‌های متنی برای افزایش خوانایی تلفن همراه استفاده کنید و در مورد ویژگی‌های برند خاص مانند فروش، تخفیف‌ها، پست‌های وبلاگ یا به‌روزرسانی‌های برند صحبت کنید - درست مانند این مثال از Martha Stewart Living.

 منبع:

https://www.pinterest.com/vorojax/pins/

هیچ نظری موجود نیست: