۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۳, چهارشنبه

خفن ترین متد درمان ریزش مو در خاورمیانه با اسرارالشفاء تجربه کنید

 می خوای درمان ریزش مو رو تجربه کنی؟

وجدانا یک بار به سایت اسرارالشفاء سر بزن تا درمان ریزش موی طبیعی با روغن کندش رو ببینی و لذت ببری در خانه و طبیعی می باشد و تک است برای موهای چرب خوشک و حتی معمولی ، نقی معمولی نه ها ! معمولی

حالا شما رو دعوت می کنم به ماسک خیار


 

شامپوها و درمان های خاص که گاهی هزاران دلار هزینه دارند، باعث رشد مو می شوند. اما بسیاری از متخصصان پوست که در زمینه ریزش مو تخصص دارند می گویند که اکثر این محصولات کارایی ندارند.

دکتر برت کینگ، متخصص پوست در دانشکده پزشکی ییل، گفت: مجموعه بی‌پایانی از داروهای بی‌فایده برای رشد مو وجود دارد، که اغلب با «هزینه‌های قابل توجهی» انجام می‌شود. با این حال، او افزود، "از آنجایی که مردم مستاصل هستند، چنین داروهایی برای رشد مو همچنان فراوان است."

اما او و سایر متخصصان پوست می گویند که یک درمان ارزان قیمت وجود دارد که روزانه چند سکه هزینه می کند که مو را در بسیاری از بیماران ترمیم می کند. ماینوکسیدیل یک داروی قدیمی و شناخته شده برای درمان ریزش مو است که به روشی بسیار متفاوت استفاده می شود. به جای اینکه مستقیماً روی پوست سر استفاده شود، در قرص هایی با دوز بسیار پایین تجویز می شود.

اما متخصصان پوست می گویند که لوسیون یا فوم مخصوصاً برای برخی از بیماران موثر نیست، شاید به این دلیل که مصرف آن را متوقف می کنند. باید روی پوست سر قرار گیرد - و موها مانع ایجاد می شود. بسیاری به خصوص خانم ها استفاده از آن را متوقف می کنند زیرا دوست ندارند مواد چسبنده در موهای خود باقی بماند.

جانسون و جانسون، مالک فعلی Rogaine، به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

دیگران متوجه می شوند که به سادگی برای آنها کار نمی کند. ماینوکسیدیل باید توسط آنزیم های سولفوترانسفراز به شکل فعال تبدیل شود که ممکن است به مقدار کافی در ریشه مو وجود داشته باشد یا نباشد. هنگامی که دارو به صورت خوراکی مصرف می شود، به طور خودکار به شکل فعال تبدیل می شود.

اما این دلیلی برای کشف قرص های کم دوز نبود. در عوض، این کشف نیز به طور تصادفی 20 سال پیش رخ داد.

اخیراً تعداد فزاینده‌ای از متخصصان پوست ریزش مو این قرص‌ها را با دوز پایین به بیماران مبتلا به ریزش موی مردانه و زنانه می‌دهند که با افزایش سن یک اتفاق طبیعی است.
منبع:

https://vorojax.splashthat.com/

هیچ نظری موجود نیست: