۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۴, جمعه

باشگاه خبرنگاران جوان و معرفي اسرارالشفاء

البه به صورت حضوری نیز می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید ، کافیست در گوگل سرچ کنید اسرارالشفاء و آدرس و مشخصات فروشگاه برای شما نمایش داده می شود ، البته که پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین و بی دردسر از این سایت است. باشگاه خبرنگاران جوان

و هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق سایت اسرارالشفاء اقدام به خدمات دهی آنلاین به مراجعه کنندگان عزیز می کند ، در فروشگاه آنلاین این عطاری انواع محصولات غذایی ارگانیک همچون بهترین عسل ها و سویق ها و سرکه ها و... دیگر محصولات یافت می شود که می توانید به راحتی سفارش داده و از طریق پست برای شما ارسال می شود.

در این سایت همچنین بهترین دمنوش ها برای تهیه موجود است که برای انواع مشکلات جسمی و روحی مناسب است ، اللخصوص برای آرامش اعصاب که بسیار متقاضی دارد و کاربردی است.

با گسترش ویروس منحوس کرونا اکثر صنف ها به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل شده اند اما اسرارالشفاء از سالها پیش به صورت آنلاین به مشتریان خود سرویس می داده و باسابقه است و در این زمینه پیشگام بوده است ، الحمدالله با این کار مراجعه حضوری بسیار کمتر شده و در نتیجه امکان ابتلا به بیماری کرونا کمتر می شود ان شاء الله.

دیگر نیازی نیست به مغازه ها مراجعه و تک تک در رابطه با محصولات عطاری سوال کنید ، کافیست به عطاری آنلاین اسرارالشفاء به ادرس سی صد چهل دات آی ار مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را در کادر جستجو وارد کرده و خواص آن را مشاهده و خرید کنید و یا از بین دسته بندی ها ، موجودی و موارد موجود را رویت و اقدام به اضافه نمودن به سبد خرید کنید و به راحتی با درگاه پراخت اینترنتی ، پرداخت کنید و به صورت پستی درب منزل شما ارسال خواهد شد، یک خرید اینترنتی راحت ، آسان و بی دردسر را تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی عطاری آنلاین اسرارالشفاء ارائه دهنده انواع محصولات طبیعی و گیاهی و ارگانیک با ارسال رایگان


ثبت نام اینترنتی و خرید شرف الشمس 1400 به صورت آنلاین با تنوع بیش از هزار طرح از گالری اسرارالشفاء

فروشگاه اسراراشفاء مفتخر است که هر ساله در 19 فروردین دعای شرف الشمس را بر روی تعداد زیادی از سنگ های عقیق زرد به نام هموطنانمان توسط اساتید مجرب در کارگاه اختصاصی در مشهد حکاکی می کند.

و اما نحوه خرید اینترنتی و ثبت نام شرف الشمس در سایت اسرارالشفاء به این صورت است که در مرورگر خود آدرس www.340.ir را تایپ کرده و وارد فروشگاه آنلاین شوید و در بخش جواهرات می توانید از بین انبوه مدل های موجود که همه بر روی سنگ عقیق زرد هستند انتخاب کنید ، گالری بسیار متنوعی داریم که شامل انواع ست ها و انگشتر های زنانه و مردانه به صورت جفت و تکی و همچنین تسبیح و دستبند و گردن آویز شرف الشمس و... است ، خوشبختانه ارسال آنها نیز به سراسرکشور رایگان و به سراسر کشورهای دیگر قابل ارسال است.

خواص آن چیست ؟ بیشتر در منابع به دست رسیده برای دفع چشم زخم توصیه شده ، البته عده ای سایت ها خواص دیگری برای آن ذکر کرده اند که ما منابع آنها را نیافتیم. اصل این دعا و نحوه حکاکی آن به حضرت علی علیه السلام منصوب است که از شیخ بهایی نیز در رابطه با این دعا نقل شده است.

جهت تهیه و خرید و ثبت نام شرف الشمس می توانید وارد سی صد چهل دات ای شوید و یا با شماره تماس 09129596340 اقای افتخاری در واتس آپ پیام دهید و همچنین در کلیه پیام رسان های داخلی و خارجی به ادرس @teb340_ir  مراجعه نمایید ، ان شاء الله

فروشگاه اینترنتی عطاری آنلاین اسرارالشفاء ارائه دهنده انواع محصولات طبیعی و گیاهی و ارگانیک با ارسال رایگان

دعای شرف الشمس

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی هی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی

بعضی از خاصیت بی نظیر شرف الشمس در کتاب قدیمی (المعارف الکبری)

-1 هر کسی این دعا را بنویسد و آن را نزد خود نگاه دارد خداوند به واسطه ی این دعا، همیشه حافظ و نگهدار او خواهد بود.

-2 هر زمان که در حضور پادشاه و سلطان باشد در حالیکه نگین شرف الشمس که دعا نیز بر روی آن حک شده همراه داشته باشد مورد پذیرش پادشاه قرار می گیرد و خداوند از شر و صدمه ی آنها وی را در امان نگه می دارد.



فروشگاه اسرارالشفاء در استان البرز است

 

-3کسی که اسما خداوند را با خود حمل کند در همه کاری پیروز می گردد هر که با وی دشمنی کند از طرف خداوند مورد نکوهش قرار می گیرد.

-4 و هر کسی که نسبت به دارنده ی این دعا نیت بدی داشته باشد خداوند سحر و جادوی او را باطل می سازد.

-5 و هر کسی که بسته باشند یعنی حاجتی داشته باشد به واسطه ی نگین دارای شرف الشمس حاجتش بر آورده می شود و گشایشی در کارش ایجاد می گردد.

اگر کسی بیماری صرع داشته باشد و در واقع برای کلیه ی بیماریها ومرضها افاقه می کند و کارساز است.

-6 برای دختری که نتوانسته ازدواج کند اگر شرف الشمس داشته باشد ازدواجش مهیا میگردد.

-7 برای کسی که در سفر است اگر شرف الشمس را داشته باشد از شر دزدان و راهزنان و هرحادثه ی بدی که ممکن است در طول سفر رخ بدهد در امان می ماند.

-8 و زمانیکه شرف الشمس بر روی پرچم نوشته شده باشد لشکریان آن پرچم برنده ی میدان جنگ خواهند شد.

-9اگر می خواهید سحر خیز باشید و یا برای نماز شب بیدار شوید پس شرف الشمس را پیش خود داشته باشید.

-10کسی که در حبس و زندان است و زمان زندانی بودنش طولانی شده اگر دعای شرف الشمس را با خود داشته باشد زود آزادیش مسجل می گردد.

-11 اگر بر روی کاغذی نوشته شود و در کفن میت قرار داده شود آن میت از عذاب قبر حفظ می گردد.

-12 و همانطور از خواص کلی این اسما بر ای همه درد ها و مرضهای بدن و تعجیل در سلامتی بسیار توصیه شده است.

در کتاب جنته الوافیه مشهور به مصباح کفعمی مطالب فوق ذکر درج شده است به هیچ سند علم رجالی که نقل قول از ائمه نموده باشد دیده نمی شود لذا شرف الشمس هیچ گونه نماد اسرار آمیز آن حضرت نیست لذا هیچ دلیل و برهانی که ثابت کند که سند این روایت تا امام علی علیه السلام موجود نیست. مرحوم شیخ بهایی هم همین شکل را در کتاب سر المستتر با اندکی تغییر آورده است. حضرت آیت الله کشمیری رحمت الله علیه نیز همین را فرموده اند. در کتاب هزار یک نکته نکته977, تالیف آیت الله حسن زاده آملی نیز به شکل شرف الشمس اشاره شده است نه به اسم اعظم خداوند و یا استاندی از امام علی علیه السلام درست است که خواص شرف الشمس: ایمنی در سفرها و دفع از از شر و حفاظت جان و خیر و نیکی و افزایش رزق و روزی و آرامش رفع چشم زحم برآورده شدن حاجات و آروزها و درمان عمومی جسم و روح مخصوصا افزایش قدرت بدنی و هاله نورانی اطراف بدن نام برده شده است ولیکن نباید گقت که شرف الشمس اسامی خداوند است زیرا این گفته مسئولیت تولید می کند پس با توجه به مطالب ذکر شده باید توبه کنندگان توبه کنند از این شنیده های دیگران را به غلط رواج داده اند.

 سوالات و پرسش و پاسخ در رابطه با انگشتر شرف الشمس

شاید برای شما هم بسیار در رابطه با این ثبت نام و محصول سوال پیش آمده باشد ولی پاسخگویی نیافته باشید ، مثلا اینکه اسناد و مدارک این مطلب کجاست و آیا واقعا ریشه در دین دارد و یا اینکه نظر علما در این رابطه چیست ، چه ادابی دارد و در چه زمان هایی دقیقا باید حکاکی شود ، معانی این اشکال حکاکی شده چیست و سنگ آن باید از چه چنسی باشد و کلا هر چه در رابطه با این موضوع شاید به ذهن شما خطور کنید در سایت اسرارالشفاء پاسخ داده شده است و البته اگر نبود می توانید در بخش پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح کنید و در کمترین زمان پاسخ دریاف کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما خوانندگان گرامی مفید بوده باشد.

منبع

هیچ نظری موجود نیست: