۱۳۹۵ مهر ۲۷, سه‌شنبه

استفاده از فناوری Clear Sight کوالکام در Mi 5s شیائومی

شیائومی در گوشی می 5 اس پلاس خود از کنولوژی جدید کوالکام بهره برده است؛ تکنولوژی جدیدی که برای دوربین‌های دوگانه گوشی‌های هوشمند طراحی شده است.



محصولات مورد بحث


Xiaomi Mi 5s Plus







یک ماهی از عرضه گوشی‌های Mi 5s و Mi 5s Plus شیائومی می‌گذرد؛ گوشی‌هایی که برخی تکنولوژی‌های به کار رفته در آنها اولین‌ها در نوع خودشان هستند؛ تکنولوژی‌هایی همچون سنسور اثر انگشت اولتراسونیک Sense ID کوالکام و تکنولوژی دوربین Qualcomm Clear Sight که اخیرا شیائومی از آن پرده برداشته است.
کوالکام به‌تازگی اعلام کرده که روی فناوری جدید دوربین به نام Clear Sight کار می‌کند. این تکنولوژی برای تنظیمات دوربین‌های دوگانه طراحی شده است؛ دوربین‌هایی که نمونه‌های آن در گوشی‌های هواوی و اپل و شیائومی دیده می‌شوند.
اکنون شیائومی اولین تولیدکننده‌ای است که به سراغ استفاده از تکنولوژی Clear Sight رفته است. این فناوری در واقع دو عکس ثبت می‌کند، یکی رنگی و دیگری سیاه و سفید. عکس سیاه و سفید نور بیشتری جذب می‌کند و جزئیات بیشتر و نویز کمتر دارد. به همین خاطر وقتی دو عکس رنگی و سیاه و سفید باهم ترکیب می‌شوند عکس محدوده داینامیک بیشتری دارد.
حالا باید دید شیائومی با استفاده از این تکنولوژی نتیجه قابل توجهی می‌گیرد یا خیر. اگر این تکنولوژی نتیجه خوبی داشته باشد به‌زودی سایر تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند نیز به سراغ فناوری Clear Sight کوالکام می‌روند.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2eccsuj

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: