گروه ایران پی سی

عضويت در اين گروه رايگان مي باشد

مزاياي عضويت در گروه ايرنيان پي سي

· دريافت جديدترين اس ام اس ها و جوک ها و مطالب جالب و......... · دريافت ايميل در زمينه‌هاي مختلف از قبيل: طنز، عکس، Wallpaper، شعر، داستان، روانشناسي، کتاب‌شناسي، ايران‌گردي و جهان‌گردي، آموزش کامپوتر و اموزش ها و کتابهای الکترونیکی در ضمینه های مختلف و.......... · دريافت خبري با محوريت اهم اخبار روزنامه‌ها، خبرگزاري‌ها و روزنامه‌هاي اينترنتي. · دريافت جديدترين آلبوم‌هاي موسيقي · دريافت لينک دانلود جديدترين و مفيدترين نرم افزار هاي روز

نحوه عضويت در گروه

براي عضويت در گروه فقط کافي است که ايميل خود را در كادر زير وارد کنيد.

Google Groups
اشتراك در iranpc
:نشانی پست الکترونیک
بازدید از این گروه

سپس براي شما يک پيام تاييد از
(
noreply@googlegroups.com)
با عتوان تاييدکردن ثبت نام ارسال مي شود و شما بايد روي لينكي كه در نامه قرار دارد براي تاييد كردن عضويت كليك كنيد. تا آن موقع لطفا صندوق پست الكترونيك خود را براي اين پيام بازديد كنيد.

۱۳۹۵ مهر ۳۰, جمعه

۱۰ مواد غذایی که انرژی می دهد

بسیاری از ما وسوسه می شویم که یک نوشیدنی و یا قهوه شیرین بخوریم چون به ما کمک می کند در طول روز انرژی ما پایین بیاید و احساس خستگی کنیم . قند و کافئین بیش از حد برای سلامتی خوب نیست. دیگر جایگزین های سالم در سایر مواد غذایی وجوددارد . در اینجا لیستی از برخی از مواد غذایی است که می توان خام یا پخته خورده شود و یا به عنوان یک میان وعده خستگی را از بین میبرد. همچنین این غذاها را با عوارض جانبی نامطلوب مانند افزایش وزن و بی خوابی می آیند .
۱. آجیل
آجیل غذاهای سالم و واقعی است که وقتی خام آن را میخورید به شما انرژی می دهد . شما قطعا باید از بادام شور و سرخ شده دوری کنید تا بطور سالم به شما لنرژی بدهد
۲- دانه
دانه آفتابگردان و دانه کدو تنبل یک ایده خوب برای میان وعده غذایی است در زمانی که احساس خستگی میکنید ، بسیاری از مواد غذایی بسته بندی شده می تواند به عنوان منبع انرژی خوبی باشد . ویتامین B ، منیزیم ، پتاسیم ، تنها برخی از مواد مغذی است که می تواند در این دانه ها یافت شود
۳. مرکبات
آنها نه تنها در مبارزه باسرما خوردگی به شما کمک میکند ، بلکه به عنوان یک منبع انرژی بالا است . آب لیمو و پرتقال هستند ، راه بسیار خوبی برای به دست آوردن انرژی فوری و همچنین برای دریافت هیدراته .
۴ . موز
موز دارای پتاسیم است و همچنین و یک راه عالی برای به دست آوردن انرژی فوری است.همه ورزشکاران و تنیس بازان برای اینکه در طول مسابقه قوی باشند حتما موز را در برنامه غذایی خود میگنجانند
۵. چای سبز
چای سبز غنی از آنتی اکسیدان ها است . این سیستم بدن شمارا تنیز می کند ، همچنین انرژی شمارا در طول روز تامین میکند
منبع – مجله پزشکی دکتر سلام


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2eCTdrW

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: