۱۳۹۵ مهر ۱۱, یکشنبه

ساخت سریال حضرت زینب(س) بزودی

ساخت سریال حضرت زینب(س) بزودی


سید ضیاء الدین دری کارگردان سریال های تاریخی کیف انگلیسی و کلاه پهلوی از از ساخت سریال حضرت زینب(ع) خبر داد.
سید ضیاءالدین دری کارگردان تلویزیون از ساخت سریالی تاریخی در آینده نزدیک در شبکه سوم سیما خبر داد، این سریال قرار است درباره صدر اسلام و تاریخ تشیع با محوریت حضرت زینب (س) به تولید برسد.
دری کارگردان کلاه پهلوی پیرامون آخرین وضعیت سریال حضرت زینب(س) گفت:همانطور که قبلا هم اعلام کرده ام این آمادگی را دارم تا درمورد مقطع تاریخی بعد از واقعه عاشورا تا دربار یزید در شام سریالی را تولید کنم.

وی افزود:البته دوست ندارم آن را در 50 قسمت بسازم که بودجه فراوانی را طلب کند. زیرا ظرفیتی بیش از 13 قسمت را در آن نمی بینم.
این کارگردان خاطرنشان کرد:تا امروز پیرامون انجام حمایت برای ساخت این سریال با شبکه سوم سیما مذاکراتی صورت گرفته است ولی همچنان منتظر پاسخ آنها برای همکاری و حمایت در ساخت این سریال هستم.
دری تصریح کرد:در ساخت این سریال باید منابع تشیع و اهل تسنع به دقت بررسی شود تا مشکلی پیش نیاید.
وی در پایان گفت:آمادگی کامل برای آغاز ساخت این سریال تاریخی را دارم و هرزمان که حمایت کننده مناسبی پیدا شود کار کلید زده خواهد شد.

وی افزود:در حال حاضر مذاکراتی برای کاری درازمدت با مدیران شبکه سوم سیما انجام شده و به توافقاتی رسیدیم که کار مقدماتی آن از چند روز آینده در مرحله تحقیق و پژوهش آغاز می شود.
دُری در پاسخ به موضوع این سریال اضافه کرد:این پروژه درباره عاشوراست و براساس اعتقادات من ساخته می شود که تولید آن یک آرزوی قلبی است.
کلاه پهلوی پس از کیف انگلیسی، دومین سریال تاریخی سید ضیاءالدین دری است که به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان برای پخش از شبکه اول سیما تولید شده است.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2cMEARs

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: