۱۳۹۵ مهر ۱۷, شنبه

پارس؛ رونمایی از اولین گوشی 8 هسته‌ای ایرانی

با توجه به استقبال گسترده مردم از محصولات جدید جی‌ال‌ایکس، این شرکت تلاش گسترده‌ای در زمینه افزایش، تنوع و بازه‌ی قیمتی خود کرده است تا نظرات طیف وسیع‌تری از مردم ایران را بتواند تحت پوشش قرار دهد و به سوی پیشرفت و توسعه خیر بلندی بردارد.
در ماه اخیر شرکت جی‌ال‌ایکس چندین محصول جدید جذاب نظیر تبلت هیبریدی و مچ‌بند هوشمند را عرضه کرد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. این‌بار شرکت جی‌ال‌ایکس در اقدامی مهم سری جدیدی با عنوان «پارس» به عنوان یک پرچم‌دار جذاب معرفی کرده است. در این محصول جدید دو المان نسبت به سایر گوشی‌های پیشین ارتقاء چشم‌گیری داشتند تا در این زمینه نیز شرکت همگام با رقبای جهانی خود پیش برود و در مواردی حتی از غول‌های جهانی تولیدکننده گوشی سبقت گیرد.
گوشی پارس مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای 64 بیتی شده است و باتری آن دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپری است تا دغدغه‌ی دست و پنجه نرم کردن با اتمام باتری بسیاری از افراد جامعه که نیاز به ساعت‌ها گشت و گذار در اینترنت داشته باشند و یا مدام در حال بازی و استفاده از گوشی خود باشند را برطرف کند. مجهز شدن به دوربین 13 مگاپیکسلی با کیفیت و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز از دیگر مزایای جذاب این تلفن همراه جدید جی‌ال‌ایکس است.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2daxZ6U

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: