۱۳۹۵ مهر ۶, سه‌شنبه

سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومانی همراه اول برای حفظ امنیت اطلاعات مشترکین

در روز سوم نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ نشست خبری مدیرعامل همراه اول، با حضور پرتعداد خبرنگاران برگزار شد.



به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مهندس وحید صدوقی با بیان این موضوع که توسعه شبکه نسل ۴ و ۴.۵ در دست اجرا است، گفت: همراه اول در نمایشگاه امسال نسل ۴.۵ اینترنت پر سرعت همراه اول (LTE Advance) را رونمایی و نسل ۵ تلفن همراه نیز به صورت موفقیت آمیز آزمایش کرد.
وی در ادامه گفت: تا پیش از این تمرکز اصلی بر توسعه نسل ۳ اینترنت همراه بود؛ اما در حال حاضر به دلیل اینکه گوشی بیش از ۱۵ درصد مشترکین، نسل ۴ را پیشتیبانی می کند و به زودی این تعداد بیشتر هم می شود، برنامه سنگینی برای توسعه نسل ۴ در حال انجام است و تا مرداد ماه سال آینده بیش از ۱۱ هزار سایت نسل ۴ نصب و راه اندازی و تا پایان امسال بیش از ۲۰۰ شهر از پوشش نسل ۴ برخوردار می شوند.
صدوقی سپس با اشاره به رونمایی از طرح «همراه ملت»، گفت: در این طرح متناسب با استفاده مردم از خدمات بیمه ای پرداخت صورت می گیرد و مشترکین در زمان کوتاهی به راحتی و بدون محدودیت زمانی و مکانی خواهند توانست بیمه مورد نظر را از طریق USSD خریداری کنند.
مدیرعامل اپراتور اول با اشاره به شعار «وقت معتبر شدنه» که شعار امسال همراه اول در نمایشگاه تلکام است، گفت: اپراتور اول سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومانی برای توسعه شبکه ایمنی و حفظ امنیت اطلاعات مشترکین خود انجام داده است و این به معنای این است که حفظ اعتبار تنها به شماره سیمکارت بر نمی گردد و حفظ امنیت مشترکین و همچنین توجه به دغدغه خانواده ها جهت استفاده کودکان از فضای مجازی سالم، تنوع محصولات و خدمات، شبکه گسترده و حفظ ارزش برند از دیگر مصداق های اعتبار بخشی است.
صدوقی در ادامه با اشاره به مذاکره با متقاضیان اپراتوری مجازی گفت:‌ مذاکره با ۲۴ دریافت کننده پروانه اپراتور مجازی انجام شده و در جلسه ای که چندی پیش برگزار شد، سیاست ها و خط مشی همراه اول برای مدیران اپراتورهای مجازی تشریح شد که مهم ترین بحث آن در خصوص بیزینس پلن شرکت ها بود که بتوانیم ارزیابی را روی درخواست ها داشته باشیم و در نهایت بهترین طرح را که متناسب با همراه اول باشد، انتخاب کنیم.
مدیرعامل اپراتور اول در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مشکلات مربوط به آنتن دهی در برخی نقاط گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد شهرها، ۱۰۰ درصد جاده های اصلی و جاده های ریلی و ۸۰ درصد جاده های فرعی تحت پوشش همراه اول قرار دارد و روزانه بیش از یک میلیون مشترک اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می کنند. عدم همکاری شهرداری و ممانعت مردمی در بعضی نقاط باعث جمع شدن سایت همراه اول شده که مشکلاتی را ایجاد می کند که با توسعه و نوسازی شبکه نسل دو در کنار توسعه نسل ۳ و ۴، این موضوع به زودی برطرف می شود.
وی با اشاره به سرمایه گذاری ۱۰۲۰۰ میلیارد تومانی همراه اول در زمینه به روزرسانی و توسعه شبکه، گفت: با توسعه شبکه، ۲۱ هزار سایت نسل سه و چهار نصب و راه اندازی و ۱۲ هزار سایت نسل دو به صورت کامل نوسازی می شود که در نتیجه، همراه اول به عنوان اولین اپراتور و با ۲۲ سال سابقه، جوانترین شبکه را در بین اپراتورها دارا خواهد بود.
صدوقی در ادامه در خصوص آمار طرح ترابردپذیری گفت: از زمان آغاز طرح ترابردپذیری تا کنون، کمتر از ۲۰ هزار نفر از آن استفاده کرده اند که ۲۰ درصد آنها به اپراتور خود بازگشته اند.
صدوقی در پایان با اشاره به سهم ۵۹ درصدی همراه اول در بازار گفت: بعد از ۱۱ سال از آغاز به کار اپراتور دوم، سهم بازار بالای همراه اول نشان دهنده کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشترکین از این خدمات بوده است.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2cBwSyr

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: