۱۳۹۵ شهریور ۲۲, دوشنبه

سئو و بازاریابی

سئو (بهینه سازی موتور های جستجو) و ارتباطات کارمند ارشد بازاریابی و معیارهای مهم اتاق هیئت مدیره

امروزه سئو یه فعالیت بازاریابی دیجیتال است که توسط ۹۴ درصد از فروشندگان استفاده می شود و ارزیابی شده است که شرکت ها در سال ۲۰۱۶ مبلغی بالغ بر ۶۵ بیلیون دلار برای سئو (seo) پرداخت خواهند کرد. حتی علیرغم افزایش استفاده از آن و رشد سرمایه گذاری در این کانال بازاریابی دیجیتال، سنجش بازخورد سرمایه گذاری با تلاش های سئو نشان می دهد که یک چالش قابل توجهی می تواند برای فروشندگان باشد.
برای نام های تجاری برای بالا بردن تاثیر سئو، آنها نیاز دارند که ارتباط برقرار کنند با ارزش تلاش های خود و کارمند ارشد بازاریابی خود را معرفی کنند فقط برای اینکه ایفای نقش عالی سئو و بازاریابی را نشان دهد. فقط با این تبلیغات است که بخش های فروشگاه دیجیتال می تواند از منابع و منابع مالی حفاظت کند و به نیاز انتقال آنها به سر رسید فروشگاهی و موفقیت بر درامد آن توجه کند.
کارمند ارشد بازاریابی و هیئت مدیره چه می خواهند بدانند؟
سئو برای برقراری ارتباط موثر نیاز دارد که به مشتریان خود رسیدگی کند. کارمند اشد بازاریابی نمی خواهد اطلاعاتی درباره آخرین به روزرسانی الگوریتم گوگل یا مراحلی که انجام شده است تا از مطالب تکراری دوری شود بدانند بلکه می خواهند بدانند چه فعالیت های توسط تیم سئو انجام می شود که تاثیر مستقیم خود را می گذارد.
کارمندان ارشد بازاریابی تحت تاثیر ارقام هستند. آنها می خواهند تاثیر مثبت سئو بر رشد و درآمد شرکت ها را ببینند. آنها مشتاق شنیدن پاسخ هایی برای این سوالات هستند:
اهداف سئو و بازاریابی :

  1. ما هر ساله چگونه در مذاکرات و درآمد نقش داریم؟
۲.سهم ما در داد و ستد چیست؟
  1. چه کانال هایی حق مشتریان ما را اداره می کنند؟
  2. بازخورد سرمایه گذاری ما اکنون و برنامه ریزی شده برای آینده چگونه است؟
یک نمایش مناسب پاسخی برای سوالات مطرح شده توسط هیئت مدیره و کارمند ارشد بازاریابی خواهد بود، با آنها تعامل برقرار کنید و کمک کنید که ارزش سئو و بازاریابی و نقشی که در رشد شرکت ها ایفا می کند بدانند.
سئو (seo) نیازمند دریافت اطلاعاتی که در مسیر داخلی ازجمله: ترافیک در صفحه های مختلف، نرخ مشارکت و مذاکرات است و ترجمه آنها به اطلاعاتی که برای هیئت مدیره و رهبران مجموعه C مهم است.
شما باید قادر به ارائه معیار های صحیح به افراد در مسیر صحیح با استفاده از تکنولوژی و زبان آنها باشید. این روش بهترین کلید برای تعامل با این رهبران و نشان دادن ارزش ادامه سرمایه گذاری در سئو (بهینه سازی سایت ) به آنها است.

چگونه ارتباطی موثر با هیئت مدیره و رهبران کسب و کار داشته باشیم؟

  1. بدانید که رهبران شرکت شما چه چیزی می خواهند ببینند. با انجام تحقیقات و ارائه هایی که می دهید باید بدانید که کارمندان ارشد بازاریابی مشتاق کارها و تغییرات روزانه نیستند. آنها تحت تاثیر ارقام هستند، بخصوص ارقامی که به آنها می گوید کار شرکت آنها چگونه است و چگونه خدمات سئو سایت مستقیما بر درآمد آنها تاثیر دارد. رهبران شما می خواهند ببینند که چگونه شبکه های مختلف بازاریابی دیجیتال بر موفقیت سازمان و شهرت آنلاین به خوبی بازخورد سرمایه گذاری بازاریابی های مختلف تاثیر می گذارد. آنها همچنین ارقامی که شفاف سازی می کند که چگونه شرکت در فضای صنعتی رشد کرده است که شامل سهم بازار می شود می خواهند.
  2. یک دانش خودمانی از شبکه های دیجیتال در دسترس داشته باشید. کارمندان ارشد بازاریابی شما می خواهند یک گزارش کلی از پیشرفت شرکت شما بدانند. به عنوان یه کارشناس سئو کار شما این است که قادر به تهیه یک گزارش جذاب از رشد و موفقیت شرکت خود باشید و این مستلزم داشتن یک دانش قوی از هر شبکه می باشد. شما باید قادر به پاسخ به سوالاتی در مورد اینکه چگونه کارایی شما تغییر کرده و به مرور زمان رشد کرده است. این شامل بیان تاثیر عناصر مختلف بر یکدیگر است و اینکه بزرگترین موفقیت های شما کجا اتفاق افتاده است. همچنین شما باید آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی که هیئت مدیره حین پاسخگویی از شما می پرسد باشید.
  3. نشان دهید که درون بینی می تواند مورد عمل باشد. نه تنها رهبران شرکت شما می خواهند بازخورد سرمایه گذاری بازاریابی های مختلف را ببینند بلکه می خواهند بدانند چه اقداماتی برای ادامه یافتن رشد انجام می شود. شما می خواهید به هیئت مدیره نشان دهید که تلاش های متعدد شما راه را هموار کرده است برای موارد عمل جدید که هر خرج کرد اضافه ای که شما نیاز دارید را توجیه می کند. این پروژه ها باید به کارمندان ارشد بازاریابی کمک کند که بدانند چگونه شما از منابع استفادا کرده اید و برای رشد بیشتر شرکت درخواست کرده اید.
  4. در مقابله با سایر شرکت ها مقام خود را بالا ببرید. کارمند ارشد و هیئت مدیره شما می خواهد ببیند نه تنها شرکت شما در واکنش به بهینه سازی تلاش های شما در حال پیشرفت است بلکه می خواهند بدانند چگونه کارایی شما با رقبایتان سنجیده می شود. اگر رقبای شما همزمان با شما در حال بهینه سازی سایت خود هستند شما تلاشتان را بیشتر کنید که تاثیر آن را در رتبه بندی خواهید دید. شما می خواهید رقابت خود را از زوایای مختلف که شامل رتبه بندی آنها، مشخصات پیوند و سهم بازار است برای کسب فهم بیشتر از چگونگی پیشرفت کارایی شما در مقایسه با دیگران تجزیه و تحلیل کنید.
نتیجه گیری نهایی :

هیچ انکاری وجود ندارد که صنعت سئو با گذشت هر سال در حال رشد است. سنجش بازخورد سرمایه گذاری سئو یکی از پر فشارترین چالش ها برای خیلی از شرکت ها در این صنعت است، حتی آنها که در مجموعه C هستند، کسانی که برای بودجه بندی و تخصیص منابع تصمیم گیری می کنند، می خواهند ببینند چه ارقامی این خرج کرد را تصدیق می کند.
دانستن اولویت ها و معیار هایی که برای کارمند ارشد بازاریابی و هیئت مدیره مهم است به شما کمک می کند که ارتباط موثری با رهبران داشته باشید و همچنین به پیشرفت شرکت شما کمک می کند. دنبال کردن این مراحل نه تنها شما را برای عرضه موثر آماده می کند بلکه انگیزه شما را برای پیشرفت بیشتر می کند و شما را با راهنمایی هایی که نیاز دارید برای موثر بودن آماده می کند.

منبع : سئو و بازاریابی


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2cIXdXB

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: