۱۳۹۱ بهمن ۱۲, پنجشنبه

رونمایی از ۳ کتاب جدید حسن‌زاده آملی


رونمایی از ۳ کتاب جدید حسن‌زاده آملی




نقل قول:








دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در مازندران از رونمایی ۳ کتاب جدید علامه حسن‌زاده آملی در حاشیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور خبر داد.



به گزارش فارس، سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در مازندران با حضور رئیس قوه قضائیه از روز گذشته آغاز به کار کرد.



از برنامه‌های مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در مازندران برنامه‌هایی نظیر پخش کلیپ قرآن به صحنه، رونمایی از تمبر یادبود مسابقات، مدیحه‌سرایی گروه ملی استان مازندران و تلاوت قاری ممتاز بین المللی شحات محمد انور از کشور مصر بود.



این دوره از مسابقات با حضور ۴۵۰ نفر از قاریان برتر کشور در قسمت قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم قرآنی در حال برگزاری است.



حجت السلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در حاشیه دومین روز از سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری با اشاره به اینکه قرآن یک کلام الهی و نهاد فرهنگی در جامعه است، افزود: اثرات قرآن در ایجاد فرهنگ قرآنی در جامعه بسیار تعیین‌کننده است و اگر بتوانیم قرآن را به معنای حقیقی کلمه در جامعه نهادینه کنیم، خود و جامعه را در جنگ نرم دشمن و مسائل ضدفرهنگی مصون نگه داشته‌ایم.



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بیان کرد: در دنیای امروز می‌بینیم که افراد در همه اقشار با یک آیه از آیات کلمه قرآن جذب آن می‌شوند و مسیر زندگی خود را پیدا می‌کنند.



دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در مازندران خاطرنشان کرد: هدف دشمن منحرف کردن مسلمانان از قرآن و گرفتن مسیر ترقی آنان به وسیله دوری از آن است.



علیزاده با اشاره به اینکه هدف قرآن حیات نورانی انسان در این دنیا و آخرت است، اذعان داشت: قرآن با برنامه‌های متعالی که معرفی می‌کند، می‌تواند تحولات اساسی در زندگی روزمره انسان برای حیات قرآنی ایجاد کند و این حیات در سایه‌سار توجه و تدبر به عمل قرآنی است.



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بیان داشت: با توفیق الهی، استان مازندران که سابقه درخشانی در تاریخ اسلام تشیع و انقلاب دارد با داشتن اصحاب و فعالان قرآنی، حافظان و مؤسسات قرآنی یکی از استان‌های مطرح در کشور است.



دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در مازندران با اشاره به این دوره از مسابقات که فضای این استان را قرآنی کرده است، تاکید کرد: با برگزاری ۱۱۸ محفل انس با قرآن در نقاط مختلف مازندران، ۶ دروازه قرآن و ۱۸ کارگاه آموزشی برای حافظان و قاریان برتر با حضور بهترین داوران و اساتید قرآنی، مدت‌ها بوی عطر قرآن در فضای معنوی مازندران بماند.



علیزاده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ قرآن، یادآور شد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ارتباط با ترویج فرهنگ قرآنی با برنامه سالانه که در سطح بقاع متبرکه و حوزه‌های مختلف قرآنی از جمله حفظ قرآن دارد، اقدامات جدی در این راستا انجام می‌دهد.



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در پایان گفت: محمود شحات محمد انور به عنوان قاری برجسته مصری در این دوره از مسابقات و در دیگر نقاط استان در جمع مشتاقان به کلام وحی به تلاوت قرآن می‌پردازد.



در حاشیه برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در سالن هلال احمر مازندران نمایشگاه قرآنی برپا شد.



نکته قابل توجه عرضه کتاب‌های آیت‌الله علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی توسط انتشاراتی اسرا در این نمایشگاه است.



احمد جعفری مسئول انتشارات اسرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان ساری با اشاره به استقبال پرشور بازدیدکنندگان از کتاب‌های علامه حسن‌زاده آملی از رونمایی ۳ کتاب جدید این علامه که هنوز در هیچ نمایشگاهی عرضه نشده است خبر داد.



مسئول انتشارات اسرا نام این ۳ کتاب جدید را حوزه و روحانیت، کوثر کربلا و تفسیر تسنیم اعلام کرد که در نمایشگاه قرآنی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور با ۲۰ درصد تخفیف قابل خریداری است.



جعفری از عرضه کتاب مفاتیح الحیات که مکمل مفاتیح الجنان است در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این کتاب در ۶ ماه اول به چاپ ۷۰ رسیده است.



مسئول انتشارات اسرا موضوع‌های مختلف کتاب‌های در حال عرضه را فلسفه، حکمت، تفسیر، قرآن، فقه، عترت، اجتماعی و فلسفه اسلامی دانست.







ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum55/thread48053.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


http://ifttt.com/images/no_image_card.png خادم المهدی(عج)

هیچ نظری موجود نیست: