۱۳۹۱ بهمن ۱۲, پنجشنبه

سه کاری که آیت الله حق شناس(ره) همیشه انجام می دادند


سه کاری که آیت الله حق شناس(ره) همیشه انجام می دادند

















« "حاج حسین زاهد" اولین استاد من بود. سه توصیه به من داشت:




اول: نمازت را اول وقت بخوان.



دوم: نماز شب را فراموش نکن.



سوم: درست را بخوان.



من در طول زندگی ام موارد سه گانه را سرلوحه کارهای روزانه ام قرار دادم.



نوجوان بودم که خدمت حاج حسین زاهد رسیدم. ایشان به محض دیدن من گفت: چرا و به چه



مناسبت دستت در سفره دیگری است؟ (در منزل دایی خود سکونت داشتم) . بیا بیرون و برو کار کن و.



من تا حدودی حساب و کتاب بلد بودم. به یکی از بازاریان معرفی گشتم تا حساب و کتاب حجره اش را انجام دهم.



ایشان گفت دستمزدت 10 تومان. من گفتم 3 تومان می گیرم. تعجب کرد. گفت چرا کم؟



گفتم در عوض اجازه داشته باشم نمازم را در اول وقت بخوانم »



عقیق







ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum84/thread48074.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: