۱۳۹۱ بهمن ۱۱, چهارشنبه

بدنیا آمدن دختری با 30 استخوان شکسته +عکس

بچه های زیادی در طول سال بدنیا می آیند که البته برخی از آن ها همراه با مشکلات و بیماری های خاص هستند. این بیماری ها باعث می شود تا بچه ها تا پایان عمر دچار مشکلات مختلفی باشند.



"مایلی سیمپسون" دختر بچه ای است که در هنگام به دنیا آمدن با مشکل خاص و عجیبی روبرو بود. این دختر در هنگام به دنیا آمدن نزدیک به 30 استخوان شکسته داشت.










پزشکان می گویند مایلی دچار یک بیماری استخوانی نادر است که باعث می شود تا استخوان های او بسیار نرم و شکننده باشد به طوری که حتی شانس زنده ماندنش نیز بسیار پایین بود.



این روزها مایلی پس از دوسال همچنان زنده است و در کنار خانواده و پدر و مادرش به خوبی زندگی می کند اما همچنان نیز دارای شرایط خاصی است که زندگی را برای او محدود می کند.










مایلی پس از دوسال هنوز توانایی ایستادن روی پاهایش را ندارد چرا که استخوان های پایش توانایی تحمل وزن او را ندارند و ممکن است خیلی زود بشکنند، به همین علت از صندلی چرخ دار استفاده می کند.



پدر او می گوید: به دخترم بسیار افتخار می کنم که با این مشکلات همچنان شاد و سرخوش است و نمی گذارد مشکلات بر او غلبه کنند. او به قدری شکننده است که در زمان نوزادی حتی اگر کسی به او دست می زد استخوان هایش می شکست.














ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum59/thread48030.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/9/763317_587.jpeg amicable

هیچ نظری موجود نیست: